Translate

Obserwatorzy

wtorek, 7 kwietnia 2015

10 lutego 2015

10 lutego tego roku przybył na świat nowy członek naszej  rodziny.  Od kilkunastu dni nie oglądam telewizji ,nawet nie wiem co się dzieje na świecie. A mój zegar wybija teraz  czas od karmienia i zmiany pieluszki do następnego karmienia;-), więc wybaczcie mi ,że rzadko tu bywam. Mam nadzieję, że miedzy posiłkami młodego znajdę czas dla swoich pasji, że nadal będę poznawać nowe dziedziny rękodzieła. Cały czas zastanawiam się jak to robią moje ulubione blogerki , że mają czas na dzieci, prace i swoje pasje.


2 komentarze:

  1. Cudowny maluszek :))
    Oczekuje córeczki i już teraz zastanawiam się jak kobietki dają radę podołać wszystkiemu. Zwłaszcza gdy dolegliwości ciążowe dają mi popalić. Życzę Ci żebyś odnalazła swój własny rytm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąża to niełatwy okres naszego życia, ale idzie go przetrwać. Trzymam kciuki za was dziewczyny i czekam na zdjęcia na Twoim blogu, który często odwiedzam.

      Usuń